lauantai 18. elokuuta 2012
last one.
Pinnallisuus on kaikista pahinta.
Ei mul muuta, mul ei oo enää mitään sanottavaa!
- Piisu
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)